Värvningskampanj

Jag tycker att den här bloggen har något vettigt att säga. Google Analytics och topplistor gör att man hela tiden har full koll på hur många som läser det som skrivs. Därför är det en av huvuddrivkrafterna i bloggandet att få fler (och intresserade) läsare.

Just med tanke på innehållet så svider det lite extra när jag surfar in på “mest besökta privata bloggarna i kategorin miljö” och hittar den typiska tonårstjejhetsande bloggen amiofsweden högre upp på rankingen – trots att den har varit nerlagd i ett år…

Efter ett längre uppehåll med inläggen har det varit lite trögt att komma upp i de läsarsiffror som bloggen hade för ett år sedan (ca 500 visningar per inlägg).

Bloggtopplistan Besökstoppen, som i ännu större utsträckning drivs av klick på sina sidor, har lottat fram Osunt.se som en av fem bloggar som kan bli “veckans blogg” och därmed vinna exponering. Kanske det kan locka en och annan läsare. Så om du tycker att innehållet på vår blogg är värt att sprida, klicka på länken till Besökstoppen, rulla ner och rösta på Osunt.se.

Tack!

 

 

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

4 Responses to “Värvningskampanj”


  • Testa att trappa ner din vulgära extremism lite så kanske någon läser det du skriver. Å andra sidan får man väl vara tacksam för att ni meloner visar var ni står.

  • @Erik: Jösses… Verkligen en fräsch, kunnig och nyanserad kommentar. Not.

    @Osunt: Har röstat! 🙂 Du och det andra gänget insatta miljö- och energibloggare är allt som oftast mkt läsvärda och har ständigt intressanta vinklingar och nyheter om allas våra gemensamma nuvarande och framtida predikament (miljö/ekonomi/klimat/resurser). Ni behövs. Jobba på!

  • Tack Fredrik!
    Glöm inte att gå in och rösta varje dag fram till torsdag!

    Besökstoppen gör allt för att driva sina egna besökssiffror…

Leave a Reply